Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Σήμερα στις 7 το βράδυ οι "Αγανακτισμένοι" της Ημαθίας στην πλατεία του δημαρχείου της Βέροιας.

 Όπως μας πληροφορεί ο κ. Λάζαρος Παπαχρυσοστομίδης, σήμερα στις 7 το βράδυ, με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες,  θα έχουμε συγκέντρωση των " Αγανακτισμένων" στην πλατεία του δημαρχείου της Βέροιας, για  τον ....
προγραμματισμό των εκδηλώσεων και δράσεων τους.

1 σχόλιο:

  1. ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ
    ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΑ
    ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...