Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Η φωτογραφία της ημέρας!!!

Ελεήστε τον ανήμποροοοοο!!!

2 σχόλια:

  1. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ,ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑ ΔΩΣΤΕ Η ΟΧΙ?ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΩ 1 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΡΡΙΣΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΣΗΜΕΡΑ,ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ 1 ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ!!!!ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΠΤΩΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΝ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΑ ΑΡΧ...Α!!!!

    ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...