Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Τι είδε ο Στάθης στο δημοτικό συμβούλιο;;;

Τι είδε, ή μάλλον, τι άκουσε ο Στάθης Τριανταφύλλου στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο της Νάουσας και γέλασε (σαρδoνίως θα λέγαμε!!!). 1) Την αύξηση των μισθών στο ΚΕΠΑΠ στο οποίο είναι πλέον αναπληρωτής διευθυντής (δήμαρχε κοίτα μη σε... μαγέψει και του ανεβάσεις το μπάτζετ!!!). 2) Την άρση της απαγόρευσης στο κάπνισμα, ώστε να ανασάνει λιγάκι το CITY, όπου είναι μέτοχος; (Στάθη μη φοβάσαι ρε, καλά θα πάτε στη χειμερινή σεζόν, αρκεί να μας φέρετε ξανά και λίγο... οριεντάλ!) Πέραν του χιούμορ όμως ο Στάθης είναι...
ένα από τα καλύτερα παιδιά της Νάουσας και σίγουρα οι μετοχές του είναι αυξημένες, έναντι του Κωστάκη (για τον Γιώργο και τον Βαλάντη δεν... ξέρουμε) στο CITY, ΤΟ καφέ της αγοράς της Νάουσας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές