Το ζήτημα της ανέγερσης του νηπιαγωγείου στο Γιαννακοχώρι έθεσε εκτός ημερήσιας διάταξης ο Βασίλης Γώγος. «Όταν σχεδιάστηκε το έργο υπήρχε δημοτικό σχολείο στο χωριό. Τώρα ακόμη κι οι Γιαννακοχωρίτες λένε ότι το έργο είναι άχρηστο», τόνισε, προτείνοντας σε συνενόηση με την περιφέρεια τα χρήματα να πάνε σε άλλο έργο του...
χωριού όπως μια μελέτη φράγματος στην Κράστα, ολοκλήρωση της γεώτρησης και του αποχετευτικού κ.α.επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα
Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές
Δεν μπορώ να συμφωνήσω ότι "κανένα έργο δεν είναι άχρηστο", η εποχή μας έχει πλέον μπει σε ταχύτητα φωτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα έργο είναι χρήσιμο εάν και το περιβάλλον του είναι κατάλληλο και θα βελτίωση την ζωή των χρηστών του.