Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Αγροτικό λύκειο διεκδικεί ο δήμος Νάουσας!

Τη λειτουργία αγροτικού λυκείου δενδροκομίας θα διεκδικήσει ο δήμος Νάουσας. Αυτό δήλωσε ο δήμαρχος Τάσος Καραμπατζός στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου σχολιάζοντας ότι υπάρχει ήδη έτοιμη πρόταση, δεδομένου ότι ....
η δημιουργία του Ενιαίου Φορέα «Δήμητρα» προβλέπει και τη λειτουργία αγροτικών λυκείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές