Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Καμιά φορά, η λύση είναι κάτω από τη μύτη μας...

Ένας ιδιοκτήτης αλυσίδας ξενοδοχείων πολυτελείας ταξίδεψε στις Ινδίες, σε μια πόλη που την είχε επισκεφθεί δύο χρόνια πριν και, επίσης, κατέλυσε στο ίδιο ξενοδοχείο, που ήταν κατώτερης κατηγορίας από τα δικά του. Η υπάλληλος υποδοχής τον καλωσόρισε χαμογελαστή λέγοντας:
'Καλώς ήρθατε και πάλι, κύριε! Τιμή κι ευχαρίστησή μας να σας ξαναδούμε στο ξενοδοχείο μας!''
Τρομερά εντυπωσιασμένος από...
την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήτανε πολύ καλός τρόπος προβολής για τα ξενοδοχεία του. Μόλις επέστρεψε έβαλε τους υπαλλήλους του να δουλεύουνε για να πραγματοποιήσουν την επιθυμία του. Με ένα κόστος $2,500,000 κατέβασαν τα καλύτερα προγράμματα αναγνώρισης φυσιογνωμίας, χρονολογίας, ειδικές κάμερες, τμήσεως χρόνου σε μικροδευτερόλεπτα, υπολογισμού ικανότητας υπαλλήλων, κτλ. κτλ. Ωστόσο δεν είχε αποτέλεσμα...
Ο μεγαλοξενοδόχος ξαναταξίδεψε στο εν λόγω ξενοδοχείο και πρόσφερε ένα πολύ σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του πει τι τεχνολογία χρησιμοποιούσαν. Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά τη δωροδοκία και του είπε:
''Κοιτάξτε, κύριε, έχουμε κάνει μια συμφωνία με τους ταξιτζήδες να ρωτούν τους πελάτες που μας φέρνουν αν έχουν ξαναέρθει στο ξενοδοχείο μας και, σε καταφατική περίπτωση, όταν ο ταξιτζής φέρνει εδώ τις βαλίτσες μας κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ένα δολάριο...''
Ηθικό δίδαγμα:
Μην περιπλέκεις τα πράγματα! Φαντάσου τις απλούστερες λύσεις. Μάθε να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις, όχι στα προβλήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου