Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

O Nικολάκης το καλό παιδί… ρημάζει τη γειτονιά σας!!!


Σημαντικές οι καταγγελίες του  δημοτικού συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας και προέδρου του ΒΑΕΝΙ για τους αθίγγανους  που κυκλοφορούν εποχούμενοι στη Νάουσα, αναζητώντας παλιά υλικά. «Οι ημερήσιες έρευνές τους στοχεύουν σε νυκτερινές εφορμήσεις. Ρημάζουν όλα τα σίδερα της περιφέρειας. Πήραν μέχρι και τα...
καπάκια της ΔΕΥΑΝ!», είπε ο κ. Φουντούλης, δεχόμενος τη ρητορική ερώτηση του προέδρου του σώματος κ. Παπά: «Δηλαδή αυτό που λένε, έφτασε στη γειτονιά σας ο Νικολάκης το καλό παιδί, δεν ισχύει;»!!!

1 σχόλιο:

  1. Όχι μόνο ερευνούν την μέρα και ρημάζουν την νύχτα αλλά και την ημέρα καιροφυλακτούν για την πρώτη ευκαιρία. Έτσι και κάνεις το λάθος και αφήσεις μηχανάκι-ποδήλατο για δύο λεπτά εκτεθειμένο έχει κάνει φτερά!
    Να μπει ένα τέλος...
    Πολύ πετυχημένος ο τίτλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...