Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Δήλωση δημάρχου Νάουσας κ. Καραμπατζού για τους επιτυχόντες σε ΑΕΙ-ΤΕΙ


«Συγχαίρω θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες οι οποίοι επέτυχαν στις εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα Ανώτατα και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους. Δικαιώνει τις προσπάθειες και τον αγώνα που ...
κατέβαλλαν οι ίδιοι προσωπικά, οι οικογένειες και οι καθηγητές τους. Τους νέους ορίζοντες που ανοίγονται εύχομαι ολόψυχα να τους αξιοποιήσουν στην επιστημονική και την επαγγελματική πορεία της ζωής τους.
Για τους μη επιτυχόντες, είναι βέβαιο ότι θα τους δοθούν κι άλλες ευκαιρίες για να επιτύχουν τους στόχους τους, και γι’ αυτό χρειάζεται να συνεχίσουν με αισιοδοξία την προσπάθειά τους». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...