Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Παίρνει στις πλάτες του την ομάδα ο Γιώργος!


Τους πετύχαμε στην αίθουσα βαρών, στη διάρκεια της σημερινής προπόνησης της ομάδας χαντ-μπολ του Ζαφειράκη. Ο Γιώργος Καραγεωργίου στο μέσον, αυτός που φαίνεται ότι θα σηκώσει και φέτος τα ‘βάρη’ της ομάδας στις πλάτες του, υπό τις οδηγίες του Τεό Παυλίδη, αριστερά, και του φέρελπι βοηθού του Γρηγόρη Ρωμηόπουλου, δεξιά. Η ομάδα... φέτος είναι γεμάτη νιάτα, με το βάρος να δίνεται στον προγραμματισμό για το μέλλον της νυν παιδικής ομάδας. Εμείς ευχόμαστε καλή χρονιά, με επιτυχίες και χωρίς τραυματισμούς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...