Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Ασύρματο internet στο Νοσοκομείο Νάουσας!


Την εγκατάσταση ασύρματου δικτύου internet σε όλη την έκταση της μονάδας ολοκλήρωσε το Νοσοκομείο Νάουσας, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στους πολίτες, παρέχοντας τη δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης στο διαδίκτυο στους ασθενείς και...
στους επισκέπτες - συνοδούς τους.
Η υλοποίηση της δράσης που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε Ελληνικό Δημόσιο Νοσοκομείο ολοκληρώνεται με ιδίους πόρους και η διοίκηση του Νοσοκομείου προσδοκά μέσω αυτής να προσεγγίσει ένα εναλλακτικό μοντέλο νοσηλείας το οποίο θα συνδράμει μεταξύ άλλων στην ανακούφιση των νοσηλευόμενων ασθενών κατά το χρόνο παραμονής τους στη μονάδα καθώς και στην ικανοποίηση των επικοινωνιακών αναγκών των επισκεπτών – συνοδών.
Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χώρους του νοσοκομείου, συμπεριλαμβανομένων των θαλάμων νοσηλείας, αιθουσών αναμονής, χώρων εστίασης κ.λπ.

1 σχόλιο:

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...