Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Φωτογραφία της ημέρας… δανεική!

Ωραία φωτογραφία αναγνώστη του ‘Βεροιώτη’ την οποία για ευνόητους λόγους αναδημοσιεύουμε. Καλή μορφή ευγενούς διαμαρτυρίας. Όσο για την ουσία; Δηλαδή τον κάδο; Αν δεν υπάρχει εύκαιρος στις αποθήκες του δήμου, με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μάλλον δεν πρόκειται να αγοραστεί νέος. Εξάλλου, μην ξεχνάτε ότι και να τοποθετηθεί κάδος στο σημείο της φωτογραφίας...
δεδομένων των όσων μας είπε στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου η δήμαρχος, με ποιο προσωπικό θα τον αδειάζουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...