Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

"ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" Ο ΠΑΛΙΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΟΠΟΣ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΑΠΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΗ!!

"Αεροδρόμιο" έκανε τον παλιό σκουπιδότοπο της Επισκοπής, λίγα μόλις μέτρα από τις όχθες της Αράπιτσας, ο αντιδήμαρχος των Ανθεμίων κ. Παύλος Αδαμίδης. Το ίδιο μέρος είχαμε επισκεφθεί με τον Παύλο και τον Μανώλη Βαδόλα, λίγες μέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους και η κατάσταση ήταν πραγματικά τραγική από τους τόνους των σκουπιδιών. Ελπίζουμε ότι
οι συμπολίτες μας από την  Επισκοπή θα σεβαστούν τη δουλειά του αντιδημάρχου τους, ειδάλλως τα πρόστιμα από δω και στο εξής θα είναι τσουχτερά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...