Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

ΟΙ... ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ!!!

Πανέμορφες, πανέξυπνες και με επιχειρηματικό μυαλό οι πιτσιρίκες, που έστησαν τον πάγκο τους με διάφορα χειροποίητα  παιδιάστικα αξεσουάρ, το απόγευμα της παραμονής της Αγίας Παρασκευής στη Νάουσα, έξω από το ομώνυμο εκκλησάκι της. Ίσως είναι η μόνη περίπτωση που δικαιολογείται η...
μη καταβολή... ΦΠΑ, φόρου, έκτακτης εισφοράς και εισφοράς κοινωνικής αλληλεγγύης από την κυβερνητική λαίλαπα του μεσοπροθέσμου. Αν και ποτέ δεν ξέρει κανείς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας άφησε ο Γιώργος Βογιατζής

Μας άφησε στα 79 του χρόνια ο Γιώργος Βογιατζής. Ο Γιώργος του Zero, ο Γιώργος της παρέας. Υπήρξε ένας καλός άνθρωπος που