Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΠΑΜΠΛΟ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ!

Κι όμως! Συνέβη κι αυτό! Στη χθεσινή πορεία διαμαρτυρίας του Εργατικού Κέντρου προς το νοσοκομείο Νάουσας, μετά την ομιλία στην πλατεία Καρατάσιου, εντοπίσαμε και δύο ξένους παίκτες του ΠΑΟΚ. Τον Ουρουγουανό Πάμπλο Γκαρσία και τον Χιλιανό Πάμπλο Κοντρέρας. Για τους άπιστους, πατήστε να δείτε τη φωτογραφία!



2 σχόλια:

  1. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΦΥΛΑΚΕΙΟ
    ΟΥΤΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΟΥΤΕ ΝΥΚΤΕΡΙΝΟΣ
    ΥΠΑΡΧΕΙ-ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ-
    ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΡΗΞΕΙΣ ΣΤΟ
    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...