Σάββατο 14 Μαΐου 2011

ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ....ΡΟΔΑΚΙΝΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ!!

Γεμάτος από τελαράκια του ΑΣ Νάουσας, ο χώρος πίσω από την κατασκευή του δημοτικού πάρκου της Νάουσας. Προφανώς συμβαίνουν δύο τινά. Ή ξεκινά, οσονούπω, το μάζεμα των δρόκινων του πάρκου, τα οποία θα παραδώσει η δημοτική μας αρχή στον ΑΣΝ ( κάνοντας αντίπραξη στον....ΑΣΕΠΟΠ) ή
κάποιος βρήκε έναν καλό αποθηκευτικό χώρο!! Και στις δυο περιπτώσεις ως blog ευχόμαστε...καλοπούλητα, με την ελπίδα να πάρουμε και εμείς γεύση από την πρώτη κλούβα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...