Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Λοβέρδος: Συνεργασία μεταξύ νοσοκομείων Βέροιας και Νάουσας η καλύτερη λύση


Στη μέση λύση της συνεργασίας μεταξύ των νοσοκομείων Βέροιας και Νάουσας φαίνεται ότι καταλήγει το υπουργείο Υγείας. Την περασμένη Κυριακή στο Κιλκίς ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος ανέφερε σαν παράδειγμα τα νοσοκομεία της Βέροιας και της Νάουσας, θέλοντας να τονίσει την αναγκαιότητα συνεργασίας μεταξύ των νοσηλευτικών ιδρυμάτων...

Ο υπουργός επισκέφθηκε το Σαββατοκύριακο τα νοσοκομεία της Γουμένισσας και του Κιλκίς, συνομίλησε με τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους και διαβεβαίωσε ότι τα δύο νοσοκομεία δεν πρόκειται να υποβαθμιστούν, ούτε να κλείσουν. Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι δεν θα δημιουργηθεί κάποια άλλη δομή, ούτε θα απολυθεί προσωπικό, ενώ δεσμεύτηκε να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την κάλυψη αναγκών σε νοσηλευτικό προσωπικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...