Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΕΙΡΕΣΙΩΝΗ. ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΤΣΙΤΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΕΥΘΥΜΟΥΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΣΑΙ!!ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ VIDEO


 Η βραδιά ήταν μαγική χθες στην Ειρεσιώνη. Καλό ποτό, καλή εξυπηρέτηση και προπάντων καλή παρέα, από το Γρηγόρη Μήττα και τον Διαμαντή Ζαφείρκο. Βοηθούσης  μάλιστα της μουσικής  ευωδίας που μας προσέφεραν ο Χρήστος Τσίτσης με την Ευθυμούλα Καραγιαννοπούλου και την Ελένη Πασάι, η ποιοτική διασκέδαση σίγουρα άγγιξε
όλους όσους γέμισαν ασφυκτικά την αίθουσα της Ειρεσιώνης. Και του χρόνου παιδιά!! ( για του Αγίου Βαλεντίνου μιλάμε. Για τις εκδηλώσεις συνεχίζεται δυναμικααααα!!)






























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...