Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΤΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ Η EBW POINT ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ, ΣΤΑΥΡΟΥ ΧΩΝΟΥ 9

Διαθέτουμε τα τελευταία σύγχρονα μηχανήματα εξοπλισμού αναβαθμίσεων, υπερύθρων συστημάτων κόλλησης-αποκόλλησης, επαγγελματικές μπανιέρες υπερήχων, θερμαντήρες, σταθμοί θερμού αέρα, και τεχνικούς 10 ετούς πείρας με εξειδίκευση στην κινητή τηλεφωνία, στις παιχνιδομηχανές και στους υπολογιστές - φορητούς καθώς και πάνω από 5.000 ανταλλακτικά διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Μπορούμε να επισκευάσουμε και την πιο δύσκολη βλάβη της συσκευής σας και πάντα με, εκεί που άλλοι τεχνικοί ‘’σήκωσαν τα χέρια’’ εμείς θα τα καταφέρουμε.

Ξεχάστε τις ταλαιπωρίες για να επισκευαστεί η συσκευή σας…Τώρα το EasyBuyWorld σας το παραδίδει άμεσα, εντός λίγων ημερών

επισκευασμένο με γραπτή εγγύηση ανταλλακτικών και εργασίας.

Τι κάνουμε για τις συσκευές σας:

- Αναβαθμίσεις.
- Επισκευές αποκολλημένων στοιχείων απο υπερθερμάνσεις ή κραδασμούς απο πτώσεις
- Επισκευή ROD, YLOD Και πολλών άλλων βλαβών σε παιχνιδομηχανές
- Αλλαγή Γλώσσας
- Ξεκλείδωμα Κωδικού Χρήστη.
- Ξεκλείδωμα Δικτύου.
- Επισκευή ή αντικατάσταση μηχανικών μερών, όπως μηχανισμοί ανάγνωσης(lens-laser) ακουστικά, μικρόφωνα, πληκτρολόγια, κάμερες, μεγάφωνα, προσόψεις,..
- Επισκευή ή αντικατάσταση ηλεκτρονικών μερών, όπως οθόνες, κοννέκτορες , επαφές φόρτισης, επαφές μπαταριάς, επαφές Hands Free,..
- Καθαρισμός πλακέτας από υγρασία με μεγάλη επιτυχία.
- Επισκευή κομμένων γραμμών.

Συσκευή εντός εγγύησης, το αναλαμβάνουμε εάν η βλάβη ή η ζημιά που έχει υποστεί δεν καλύπτεται από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εάν ο πελάτης συμφωνεί σε αυτή την επισκευή.

Πριν την αποστολή της συσκευής σας καλό θα είναι να το συσκευάσετε σωστά –σαν δεματάκι- προς αποφυγή βλάβης του στην μεταφορά. Η εταιρία μας δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε ζημιά υποστεί 

η συσκευή σας στην μεταφορά λόγω λανθασμένης - κακής συσκευασίας.

Αν έχετε κονσόλα - παιχνιδομηχανή, υπολογιστή, laptop-netbook, κινητό τηλέφωνο ή οτιδήποτε άλλο για επισκευή παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα service. Για όλες τις συσκευές σας που είναι για έλεγχο, μετατροπές, αναβαθμίσεις, αντικαταστάσεις ή επισκευές - service,

ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ, ΜΗΝ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ Τ...ΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΑΣ!

ΠΩΣ? ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ…

Η χρέωση του κόστους μεταφοράς γίνεται όταν σας στείλουμε πίσω το δέμα - προιόν σας. Δηλαδή μπορείτε να μας στείλετε αφου την συσκευάσετε σε σωστή μορφή δέματος (καλό πακετάρισμα) την αγαπημένη σας κονσόλα - συσκευή (Playstation 2, Playstation 3, PSP, XBOX I, XBOX 360, Nintendo Wii, Nintendo DS και DS Lite,Dsi, Dsi XL, Φορητό Υπολογιστή - Notebook, Κινητά τηλέφωνα (αλλαγή οθονών,άλλες βλάβες,....) με χρέωση δικιά μας με ταχυμεταφορές-courier Γενική Ταχυδρομική και σας ξαναστέλνουμε την κονσόλα σας - συσκευή σας πίσω αφού ελεγθεί και επισκευαστεί (κατόπιν έγκρισης πάντα κόστους απο σας)

Εμείς αφού την ελέγξουμε, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ανακοινώσουμε το κόστος επισκευής και κατόπιν έγκρισης σας θα προχωρήσουμε στην επισκευή. Σε περίπτωση που δεν συμφωνήσετε για το κόστος επισκευής, τότε η συσκευή επιστρέφει σε εσάς, πάλι μέσω του courier ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και η μόνη οφειλή σας προς εμάς είναι τα μεταφορικα ,
Με το που γίνει παραλαβή η συσκευή σας από το τμήμα παραλαβών μας ενημερώνεστε συνεχώς απο το σύστημα μας με SMS και email για καθόλη την διάρκεια που είναι η συσκευή σε εμάς ( καταχώρηση, κοστολόγηση, αναμονή έγκρισης, έγκριση, επισκευή, αποστολή σε εσάς). Καλό είναι πάντα να μας αναγράφετε τα κινητά τηλέφωνα επικοινωνίας σας και το email σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου