Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΕΞΕΣΤΙΝ ΠΑΓΚΑΛΩ ΑΣΧΗΜ0ΝΕΙΝ."ΕΓΩ, ΘΑ ΤΟΥΣ Γ...Ω"! ΦΩΝΑΖΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ....ΚΟΠΡΙΤΩΝ!


"Σε πυρηνική βόμβα για την κυβέρνηση εξελίσσεται ο Πάγκαλος. Δεν είναι μόνο τα όσα διαδραματίστηκαν στην Ελληνική Εστία στο Παρίσι, είναι και οι συγκρούσεις που ανοίγει με την αριστερά και όχι μόνο. Σε μια περίοδο που υποτίθεται ότι ο Παπανδρέου θέλει... πολιτική ηρεμία ο Πάγκαλος έρχεται για να συγκρουστεί κατά μέτωπο με την αριστερά αλλά και τον ΛΑΟΣ. Από αυτά που  μετέφεραν διπλωματικοί υπάλληλοι της Ελληνικής πρεσβείας που ακολούθησαν τον Θ. Πάγκαλο μόλις αυτός αποχώρησε από την Εστία, κάτω από τις αποδοκιμασίες των φοιτητών, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ήταν κατακόκκινος και έβριζε χυδαία τους νεαρούς που του επιτέθηκαν. "Είναι αλήτες, εγώ, θα τους γ...ω", έλεγε μεταξύ των άλλων ύβρεων που εκτόξευε αφού είχε αποχωρήσει. Πολύ... ωραία συμπεριφορά...

fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...