Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!!

Τα παιδιά από το "Υφάδι". Πάντοτε πρόσχαρα και καλοσυνάτα. Τα παιδιά της καρδιά μας. Οι αγωνιστές της ζωής. Οι πρεσβευτές της Νάουσας. Σήμερα ο δήμαρχος κ. Καραμπατζός μου ανακοίνωσε ότι θα βρεθεί σύντομα ο χώρος (στο Λάππειο) για να στεγάσουν τις δημιουργίες και τις δραστηριότητές τους. Και ας αφεθεί ο, αχανής, χώρος της Εργατικής Εστίας, να τον πάρουν.....μαζί τους, όταν αναχωρήσουν με το κακό τις Τρόικες, και τα Μνημόνια, όλοι οι χαρτογιακάδες των Αθηνών και του σοσιαλνεοφιλελευθερισμού που κατέχουν την Ελλάδα. Η έκκλησή μου ακόμη για τον Παπαστάμκο ισχύει. Πρέπει η Ευρώπη να μάθει πως συμπεριφέρονται οι
κυβερνώντες σε ένα σύλλογο παιδιών με ειδικές δυνατότητες. Τα οποία ευχαριστώ για τα καλά τους λόγια. Δείτε τι συγκινητικό μου έγραψαν για την πρώτη μου εκπομπή στο "Πέλλα TV", τις "Ανα...κρίσεις". Τις ευχές της Ευγενίας, που τόσο απλόχερα δίνει αγάπη στα παιδιά, θα τις δεχτώ όταν κατορθώσουμε να πετύχουμε λύση για το "Υφάδι". Στον αέρα της λέω ότι ο κ. Τόλκας μου υποσχέθηκε ότι αυτές τις μέρες θα τους δεχτεί στο γραφείο του. Περιμένουμε ότι αυτή τη φορά θα δοθεί η λύση. Οψόμεθα Άγγελε!


Αγαπημένε μας κ. Θόδωρε,
Σου ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα σου εκπομπή.
Σε ευχαριστούμε που είσαι δίπλα μας με ουσιαστικές παρεμβάσεις,
δείχνοντας έμπρακτα την ευαισθησία σου για τις ευπαθείς ομάδες.
Οι φίλοι σου
Τα παιδιά από το «ΥΦΑΔΙ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου