Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Συνέντευξη Χαλκίδη στο laikoyra. Γίνεται γκάλοπ στη Νάουσα!

"Γίνεται γκάλοπ στη Νάουσα", είπε ο Μιχάλης Χαλκίδης στο laikoyra.blogspot.com. "Το κόμμα θα αποφασίσει αν στηρίξει στενά κομματικά υποψήφιο ή πάει σε διευρυμένη διαπαραταξιακή συνεργασία. Αν από το κομματικό πυρήνα δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να κερδίσει το δήμο, τότε θα πάμε σε συνεργασίες" λέει ο Χαλκίδης. Λέτε η ..συνεργασία να βγάλει νέα ομάδα, π.χ "Πανιλιακός";;;;;;
Τι είπε για τον Καραπαναγιωτίδη ο Χαλκίδης; " Είναι στρατιώτης του κόμματος και άμα κληθεί να κατέβει για δήμαρχος Βέροιας θα επιστρατευτεί, αν το δείξει το γκάλοπ βέβαια". Ερώτηση του blog  μας; Γιατί δεν κατεβαίνεις και εσύ ρε Μιχάλη υποψήφιος δήμαρχος στη Βέροια; Άμα σε βάζανε στο γκάλοπ  και έβγαινες πρώτος θα παρατούσες το βουλευτιλίκι; Πως θες από το νομάρχη να γίνει με το...ζόρι δήμαρχος;







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...