Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

Γάτα ο....Καραμπατζός!! Ετοιμάζει μεταγραφή δεξιού που άμα βγει θα κάνει μπαμ!!

Μόλις το πληροφορηθήκαμε και σας το μεταδίδουμε. Ο Καραμπατζός είναι ο μόνος που κάνει προεκλογική δουλειά και μάλιστα παντού και  όχι μόνο στο δ.δ της Νάουσας. Απ΄ ότι μάθαμε ετοιμάζει μια καλή...μεταγραφή δεξιού στον κάμπο, που άμα την ανακοινώσει και  υπογραφούν τα...συμβόλαια( πλάκα κάνουμε) θα  γίνει χαμοοος.
Αυτά να τα βλέπουν οι Νεοδημοκράτες και η Τοπική τους που κοιμούνται με τα γαλάζια τσαρούχια και με ταχύτητα.
 Λέτε ρε να επιχειρήσει ο δήμαρχος να πάρει και τον Βασίλη μαζί του; Για τον Τζώρτζη μιλάμε έτσι, όχι κανέναν άλλο Βασίλη! Με τη φόρα που πήρε ο Τάσος καθόλου παράξενοοοοοο

1 σχόλιο:

  1. γιατι κ. Ελευθεριάδη ο καραμπατζος ειναι ο μονος που κανει δουλεια???κ που γνωριζετε εαν οι αλλοι δυο δεν ειναι ηδη ετοιμοι?????κ εχω κ ακομη ενα ερωτημα...για να δω τον καραμπατζο τι θα κανει σε περιπτωση που δεν παρει το χρισμα??θα παει κοντρα στο κομμα που τον ανεδειξε??κοινως θα κατεβει ανταρτης??για να δουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...