Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Χρόνια Πολλά στους Ηλίες και τις Ηλιάνες


Τον Προφήτη Ηλία τιμά σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία και το blog απευθύνει τις θερμότερες ευχές του στους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες. Ιδιαίτερες  ευχές στον....άνθρωπό μου, τον Ηλία( όχι του 16ου) τον Φωτιάδη, εννοώ. Ηλία ελπίζουμε να σε δούμε σύντομα στη Νάουσα ,να μας κεράσεις κανά γλυκό και να μας πεις τι θα κάνεις το Νοέμβριοοοοο. Πάντως άμα δε θα ασχοληθείς ο Μητροπολίτης σου έχει έτοιμη τη χειροτονία, έτσι;
 Και κάτι ακόμη για τους φίλους της Ίλιας. Δε γιορτάζει σήμερα η γυναίκα ρε.Παναΐλα τη λένε, Ποντία γαρ. Το πότε γιορτάζει ( μάλλον τον Δεκαπενταύγουστο) δεν το ξέρουμε. Αυτό όμως που σίγουρα επιθυμεί είναι να κόψει τούρτες το ...Νοέμβριο, έτσι Ίλια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...