Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Και μια που γράψαμε για τους αποστάτες του 65. Ρε σεις αυτοί ήταν...αρνάκια μπροστά στα σημερινά , δικομματικά, λαμόγια. Δείτε το video, αξίζει!

1 σχόλιο:

  1. Και εμεις τι κανουμε ρε Θοδωρε??? Παλι προβαρουμε εκεινες τις κωλοσημαιες που βγαινουν σε καθε εκλογες, παλι εκεινα τα γραφικα συνθηματα και θα ακουμε παλι εκεινη τη φαβλη και γελοια φρασεολογια των "πολιτικων".
    Ετσι θα μεινουμε μαστουρωμενοι μεχρι να περασουν οι εκλογες και παλι θα ξυπνησουμε και θα απορουμε για τη μαλακια που καναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...