Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Τα Ιουλιανά του 1965 και η κυβέρνηση των αποστατών.

Για να μην ξεχνιόμαστε. Αυτή είναι η κυβέρνηση των αποστατών  της 15ης Ιουλίου 1965, με ψευτοπρωθυπουργό τον εως τότε πρόεδρο της Βουλής, γνωστό και ...γαργάλατα, ( από το ομώνυμο βλακώδες ποίημά του ) Αθανασιάδη- Νόβα. Αυτή η αποστασία από το νόμιμο πρωθυπουργό Γεώργιο Παπανδρέου( όχι τον Γιωργάκη ρε καμιά σχέση) έφερε μετά από δύο χρόνια τη Χούντα της 21ης Απριλίου. Ποιός διακρίνεται ως υπουργός; Ο Κώστας Μητσοτάκης. Να τον χαίρονται λοιπόν οι ΗΠΑ, ΟΙ Τρόικες , τα ΔΝΤ και οι Μπίλντεμπεργκς, όπως να χαίρονται την κόρη του τη Ντόρα. Ρε ουστ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκίνησε το πρόγραμμα πισίνας των Δομών της Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό (Μ.Α.μ.Α.) και του Κέντρου Υποστήριξης για τον Αυτισμό.

 Σήμερα πραγματοποιήθηκε η πρώτη ημέρα του προγράμματος πισίνας για τους ωφελούμενους του πρωινού τμήματος του ΚΔΑΠ ΑμεΑ Μ.Α.μ.Α. 2 και του ...