Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Για το... ψυγείο ρε γ@μ@τω


 Είπαμε ο Άκης Βασιλείου είναι η κορυφή της πάλης αλλά και της άρσης βαρών, συμμετέχοντας στο wrestling στις ΗΠΑ. Στην φωτογραφία ο Ναουσαίος μας φίλος σηκώνει ένα ... ψυγείο ( ελπίζω να μην είχε μπύρες μέσα)."Στο διάλειμμα από την δουλειά επιβάλλεται η γυμναστική με ενα ψυγείο" γράφει ο Βασίλης. Επόμενη πρόκληση ίσως ένας ψυγειοκαταψύκτης; Διπλός μάλιστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για το... ψυγείο ρε γ@μ@τω

 Είπαμε ο Άκης Βασιλείου είναι η κορυφή της πάλης αλλά και της άρσης βαρών, συμμετέχοντας στο wrestling στις ΗΠΑ. Στην