Κυριακή 7 Ιουνίου 2026

Ατύχημα με ορειβάτη στο "Μουντάκι" του Βερμίου

 


Όπως ενημερώνει ο πρόεδρος του Σελίου, Γιώργος Φαρσαρώτος, συνέβη ατύχημα ορειβάτη στο μονοπάτι για το "Μουντάκι" του Βερμίου, πάνω από τον Άγιο Νικόλαο Νάουσας. Στο σημείο σπεύδουν. Στην περιοχή  σπεύδουν οχήματα της Πυροσβεστικής ( με επικεφαλής τον Διευθυντή των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ημαθίας, πύραρχο Νίκου Παλαμούτη) ενω αναμένεται και κλιμάκιο της ΕΜΑΚ.Το περιστατικό με τραυματισμό συνέβη στης 9:30 το πρωί και οι Δυνάμεις επιχειρούν με πρόσβαση απο την Άνω Μπάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...