Αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή για το Παράρτημα της Αντικαρκινικής Εταιρείας Ημαθίας, η συμμετοχή μας μαζί με άλλους φορείς στην πολύ εποικοδομητική συνάντηση με την Αν. Υπ. Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη την Δευτέρα 22 Ιουνίου. Η συνάντηση έγινε στο πλαίσιο της επίσκεψης, της κ. Αγαπηδάκη στην Ημαθία ,με στόχο την ενημέρωση για το Εθνικό Πρόγραμμα Προσυμπτωματικού ελέγχου του Υπουργείου Υγείας. Ο Πρόεδρος του Παραρτήματος Ημαθίας Ευάγγελος Παπαχαραλάμπους ένθερμα δήλωσε στην ομολογουμένως ικανότατη Υπουργό ,την πλήρη διάθεση συμμετοχής του Παραρτήματος Ημαθίας σε όλο το φάσμα του προληπτικού ελέγχου, κάτι που άλλωστε έχει ήδη επιβεβαιωθεί στην πράξη από την κεντρική διοίκηση της Ε.Α.Ε. μέσω του Προέδρου Ευάγγελος Φιλόπουλος !
Ως Παράρτημα Ημαθίας δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε στην κοινή κατεύθυνση για αποτελεσματική πρόληψη και ευελπιστούμε σε νέα συνάντηση κατά την επόμενη επίσκεψη της κ. Υπουργού στην περιοχή μας!
Η φωτογραφία είναι του Μιχάλη Ασικίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου