Το τηρήσαμε και φέτος στην γειτονιά το έθιμο κάψιμο των πρωτομαγιάτικων στεφανιών παραμονή του Άι Γιάννη με γέλιο τραγούδια και χορό......από μικρά παιδιά μας έλεγαν ότι καίγοντας τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια στην ουσία αποχαιρετούμε την άνοιξη και γιορτάζουμε τον ερχομό του εύφορου και ευλογημένου καλοκαιριού...... και φυσικά το έθιμο θεωρείται καλότυχο για κάθε άνθρωπο και για κάθε σπιτικό......


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου