Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ο "Κλήδονας" της Αλέκας Σαντίκογλου

 


Το τηρήσαμε και φέτος στην γειτονιά το έθιμο κάψιμο των πρωτομαγιάτικων στεφανιών παραμονή του Άι Γιάννη με γέλιο τραγούδια και χορό......από μικρά παιδιά μας έλεγαν ότι καίγοντας τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια στην ουσία αποχαιρετούμε την άνοιξη και γιορτάζουμε τον ερχομό  του εύφορου και ευλογημένου καλοκαιριού...... και φυσικά το έθιμο θεωρείται καλότυχο για κάθε άνθρωπο και για κάθε σπιτικό......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάλαι ποτέ ΞΕΝΙΑ Σελίου. Τακτοποιήσεις με την "μπάλα" στο δασαρχείο για τον καθορισμό της έκτασης του

Για το, πάλαι ποτέ ΞΕΝΙΑ  του ΕΟΤ, στο Σέλι η αναφορά του Θεόφιλου Κορωνά στο δημοτικό συμβούλιο Βέροιας. Με δόμηση ( με την