«Ο Ερντογάν είναι ένας άνθρωπος που μπορεί να θεωρείται κάπως αμφιλεγόμενος, αλλά κι εγώ είμαι. Τον γνωρίζω προσωπικά. Νομίζω ότι είναι πολύ καλός άνθρωπος. Μας έχει βοηθήσει πολύ. Του είπα να μείνει εκτός πολέμου με το Ιράν αν και είναι αντίθετος με το Ισραήλ, και έμεινε. Έχει κάνει ό,τι του έχω ζητήσει...η Τουρκία είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Κάποιοι δεν τη θεωρούν έτσι, αλλά είναι. Είναι ένα ισχυρό μέλος του ΝΑΤΟ και πιθανότατα θα κάνω κάτι που θα τους χαροποιήσει...Ο κόσμος δεν αντιλαμβάνεται πόσο σημαντική είναι η Τουρκία από στρατιωτικής άποψης. Διαθέτει έναν πολύ ισχυρό στρατό. Έχει πολύ αμερικανικό εξοπλισμό και μια τεράστια αμυντική βιομηχανική βάση..."
Για να μην τρέφουμε αυταπάτες, κυρίως οι της κυβέρνησης, ότι ο Τραμπ, αλλά και κάθε προηγούμενος του πρόεδρος στηρίζει το διεθνές δίκαιο και λοιπά...φληναφήματα. Ο Κίσινγκερ είχε δηλώσει ότι σε περίπτωση πολέμου Ελλάδας - Τουρκίας οι ΗΠΑ θα στηρίξουν την Τουρκία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου