Τετάρτη 1 Απριλίου 2026

Πρόοδος: Από το μ@λ@κ@ στο Bro!

 


Η νεανική προσφώνηση στους φίλους ως " τιμητική" ( αναφερόμαστε στους αρκετά προηγούμενη γενιά), υπήρξε το

"ρε μ@λ@κ@". Όπως επίσης υποτιμητική υπήρξε η φράση για κάποιον που έκανε κάτι κακό "ρε τον μ@λ@κ@". Τέλος αυτά λοιπόν και από εδώ και πέρα στα νέα παιδιά κυριαρχεί το Bro( σύντμηση του brother,αν δεν κάνω λάθος, αφού ανήκω στην...αρκετά προηγούμενη γενιά "). Τα κορίτσια δεν ξέρω πώς προσφωνούνται μεταξύ τους. Μια διευκρίνιση από τις νέες του blog μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνάντηση με την Αγαπιδάκη

Αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή για το Παράρτημα της Αντικαρκινικής Εταιρείας Ημαθίας, η συμμετοχή μας μαζί με άλλους φορείς στην πολύ εποικοδομητι...