Δευτέρα 6 Απριλίου 2026

Οι "Λαζαρίνες" από το Λύκειο Ελληνίδων Νάουσας

 


«Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάγια, ήρθε κι η Κυριακή που τρώνε τα ψάρια…». Οι Λαζαρίνες, ένα από τα πιο όμορφα ανοιξιάτικα έθιμα της παράδοσής μας, γεμίζουν τις γειτονιές με τραγούδια, χρώματα και χαμόγελα. Οι μικροί χορευτές του Λυκείου των Ελληνίδων Νάουσας πλημμύρισαν τους δρόμους της πόλης το πρωί του Σαββάτου 4 Απριλίου 2026, τραγουδώντας τα παραδοσιακά κάλαντα του Λαζάρου και αναβιώνοντας το όμορφο έθιμο των Λαζαρίνων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...