Πέμπτη 5 Μαρτίου 2026

"Ανασκαφές"...

 


Ένας κακός χαμός γίνεται στην Βέροια με τις ανασκαφές για την τοποθέτηση των κεντρικών αγωγών του φυσικού αερίου. Μετά από τις οπτικές ίνες, που τοποθετούν οι εταιρείες παροχής διαδικτύου και τον αγωγό φυσικού αερίου, οι δρόμοι μοιάζουν βομβαρδισμένοι. Οι ανασκαφές θα γίνουν οσονούπω και στην Νάουσα, οπότε ... υπομονή. Άλλωστε οι κάτοικοι της είναι συνηθισμένοι λόγω των συχνών βλαβών του δικτύου ύδρευσης, με τα μπαλώματα να είναι συνεχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...