Τρίτη 24 Μαρτίου 2026

Το νέο διοικητικό συμβούλιο των "Φίλων Νοσοκομείου Νάουσας"


Μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στις 18/3/26 κατά την Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι Νοσοκομείου Νάουσας" συνήλθε σε σώμα το νέο Δ. Σ. 
Πρόεδρος:Λία Ναουμίδου-Τσίτση
Γραμματέας:Αθηνά Χατζησάββα
Ταμίας:Ειρήνη Νίκου-Χατζάρα
Αντιπρόεδρος:Αργυρώ Βογιατζή, Μέλος:Ευγενία Παπακώτα-Βελή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές