Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026

Το νέο διοικητικό συμβούλιο των Φίλων του Καρναβαλιού Νάουσας

 


Ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα και οι εκλογές για το νέο Δ.Σ. των Φίλων Καρναβαλιού. Η νέα ομάδα μαζί με όλα τα μέλη του Συλλόγου είναι έτοιμοι να εργαστούν σκληρά με ανιδιοτέλεια για να συνεχίσει ο Σύλλογος μας να δημιουργεί όμορφες εκδηλώσεις και να χαρίζει όμορφες στιγμές σε όλους.

Η Νέα σύνθεση του Δ.Σ λοιπόν ορίζεται ως εξής: 

Πρόεδρος : Βαγγελιώ Καράμπελα 

Αντιπρόεδρος :Γρηγόρης Καμτσικάς 

Γραμματέας: Ελένη Σιαμίδου 

Ταμίας: Βάσω Μακρογιώργου 

Υπεύθυνος Υλικού: Ηλίας Γιάννης 

Δημοσίων Σχέσεων και επικοινωνίας : Χρήστος Τσιάκαλος 

Υπεύθυνος Εκδηλώσεων : Ανδρέας Απόστολου 

Αναπληρωματικά μέλη: Θωμάς Χριστοδούλου, Νανα- Ελένη Νανου και Σόφη Βαρθολομαίου

Καλή και Δημιουργική Θητεία🤍

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...