Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026

Και η Νάουσα έχει ψυχή ( συν την Μελίκη)

 


Το να ακούγονται πάλι ότι η "νομαρχία" και το επιμελητήριο δεν έδωσαν χρήματα για το

καρναβάλι της Βέροιας, είναι unfair. Όπως και το το " αφού δεν μας έδωσαν χρήματα για το καρναβάλι και εμείς δεν θα συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις τους" παιδιάστικο. Πολύ θετικό το γεγονός ότι η Βέροια με τον αναβιωτή του καρναβαλιού της, τον Κώστα Σαμανίδη, ετοιμάζει μεγάλες καρναβαλικές εκδηλώσεις. Με άρματα και χιλιάδες καρναβαλιστές. Θα έπρεπε όμως ο Κώστας Καλαϊτζίδης ή το διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου να δώσει χρήματα για αυτό και να αφήσει εκτός Νάουσα και Μελίκη; Καλό θα είναι να μην υπάρχουν τέτοιες λογικές τύπου   L'état, c'est moi. Και ο....νοών νοείτω. ( Η φωτογραφία είναι από τις εκδηλώσεις της Μελίκης το 2025)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...