Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025

Με 751.000 ευρώ σε νέα "χέρια" το Β' Εργοστάσιο των, πάλαι ποτέ, "Κλωστηρίων Ναούσης"


Άλλαξε χέρια το Β' Εργοστάσιο των, πάλαι ποτέ "Κλωστηρίων Ναούσης".Με 751.000 ευρώ, περιήλθε στον νέο ιδιοκτήτη της το οικόπεδο 52 στρεμμάτων με το κτίριο που βέβαια είναι σε

καλή κατάσταση. Προφανώς η νέα ιδιοκτησία έχει σχέση με το νέο εμφιαλωτήριο νερού και αναψυκτικών από το 1,3% του συνόλου του νερού των πηγών του Αγίου Νικολάου.Ευχές η νέα επένδυση να ολοκληρωθεί σύντομα και το ιστορικό βιομηχανικό συγκρότημα να λειτουργήσει ξανά, έστω και σε άλλο αντικείμενο εργασίας. Προφανώς η μεγάλη επένδυση που θα πραγματοποιηθεί από μια σοβαρή εταιρία, θα δώσει εργασία και στα κατασκευαστικά έργα, αλλά και στην παραγωγή. Καλώς να ορίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...