Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2025

Όχι στην στάθμευση, ΝΑΙ στα Mikel!


 Απαγορεύεται η στάση και στάθμευση αύριο Κυριακή 30η Νοεμβρίου, από τις 2 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα στην Ζαφειράκη, λόγω διέλευσης της Ολυμπιακής Φλόγας που θα καταλήξει στην πλατεία Καρατάσου. Επίσης θα απομακρυνθούν οι κάδοι απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Ελπίζουμε οι δρομείς με την φλόγα γα να μην δουν σακούλες παρατημένες στους δρόμους! Βέβαια Κυριακή είναι και το καφεδάκι από τα ΜΙΚΕL είναι απόλαυση, έστω και χωρίς αυτοκίνητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...