Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2025

Κ@λ@παιδα στην Παναγούλη!

 


Δεν ξέρουμε τα κ@λ@παιδα που κατέστρεψαν τα δύο δεντράκια στο τέλος της Παναγούλη( στην είσοδο του ΙΚΑ) τι αγωγή έχουν λάβει από το σπίτι τους. Το σίγουρο είναι ότι θα υπάρχουν κάμερες στον χώρο για να αναγνωριστούν και να κατατεθεί μήνυση από τον δήμο Νάουσας εναντίον τους. "Είναι φοβερό!Ποιά καλόπαιδα από σπίτια με "αρχές και  αγωγή" κάνουν τέτοια "κατορθώματα".ΝΤΡΟΠΗ!" σχολιάζει ο φίλος μου ο Κώστας που αντίκρισε αυτή την βαρβαρική πράξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...