Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

Ημαθία. Η ΕΛ.ΑΣ. τίμησε τον προστάτη της Άγιο Αρτέμιο


 Τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το πρωί στον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων Βεροίας τελέστηκε Δοξολογία με την ευκαιρία της εορτής του προστάτου της Ελληνικής Αστυνομίας, Αγίου

Μεγαλομάρτυρος Αρτεμίου, χοροστατούντος του Βοηθού Επισκόπου της Αποστολικής μας Μητροπόλεως, Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Δομενίκου κ. Αθηναγόρου.


Στο τέλος διαβάστηκε η Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας για τον εορτασμό της «Ημέρας Ελληνικής Αστυνομίας» και της Μνήμης του Προστάτου του Σώματος Αγίου Αρτεμίου, ενώ ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Δομενίκου κ. Αθηναγόρας, ως εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμονος, μετέφερε τις ευχές του Ποιμενάρχου μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...