Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

Μια νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο Νάουσας

 


Καλωσορίζουμε την νέα υπάλληλο Αθηνά Τσαρτσάνη στο Γενικό Νοσοκομείο Νάουσας η οποία προσλήφθηκε Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025 μέσω της διαδικασίας του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) στην ειδικότητα ΔΕ Βοηθών Νοσηλευτών. Ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία, υγεία, δύναμη για μια δημιουργική πορεία.

Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Νάουσας με τη βοήθεια του Υπουργείου Υγείας και της 3ης ΥΠΕ παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, με γνώμονα τη συνεχή βελτίωση και την αναβάθμιση της ποιότητας περίθαλψης.

 

Ο Αναπλ. Διοικητής

Γ.Ν. Ημαθίας – Υγ. Μον. Νάουσας

 

Ανδρέας Κοτρίδης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...