Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025

Τάσος Γιάγκογλου στην ΕΡΤ: Ακόμη ο καφές είναι η πιο φθηνή απόλαυση

 


Στην εκπομπή update της ΕΡΤ news, μίλησε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, Τάσος Γιάγκογλου. Ο πρόεδρος αναφέρθηκε στα προβλήματα του κλάδου με τις αυξήσεις του πρωτογενούς προϊόντος του καφέ, τονίζοντας ντας στα τέλη, ότι ο καφές είναι, ακόμη, η πιο φθηνή απόλαυση. Ευχές να πάνε καλα οι εταιρείες στον χώρο του καφέ γιατί πλέον Τάσο δεν μπορεί να ζήσουμε χωρίς φρέντο εσπρέσσο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...