Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

Η Θεοφίλου και τα αμορτισέρ...στο χέρι!


 Δεν ξέρουμε ποιος λαμπρός "μάστορας" σκέφθηκε να μην κατεβάσει το επίπεδο των..."τουβλακίων" σε αυτό της ασφάλτου στην οδό Θεοφίλου της Νάουσας. Απλά μεταφέρω την φωνή ενός ταξιτζή, με τον οποίο βρεθήκαμε στο "σημείο μηδέν". Πρέπει η δημοτική αρχή να τους αναγκάσει αυτή την τεράστια κακοτεχνία. Και καλά οι τοπικοί οδηγοί προσέχουν. Αν περάσει κάποιος ξένος είναι βέβαιο ότι θα πάρει τα... αμορτισέρ στο χέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...