Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025

Δημοτικό συμβούλιο Νάουσας την Τετάρτη, με εισήγηση του δημάρχου,Νίκου Κουτσογιάννη για το Νοσοκομείο της πόλης


 Στις 8.30 το βράδυ της Τετάρτης 29ης Οκτωβρίου δημοτικό συμβούλιο Νάουσας. Το πρώτο θέμα αφορά, όπως είχαμε προαναφέρει, την ενημέρωση και την συζήτηση για το Νοσοκομείο της πόλης. Αυτή η συνεχής παραφιλολογία περί "κλεισίματος ή μη" πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί μια νοσοκομειακή μονάδα που βρίσκεται 25 χιλιόμετρα από το Νοσοκομείο της Βέροιας, να αντιμετωπίσει σοβαρά περιστατικά, χωρίς ΤΕΠ και καρδιολογική, παθολογική και χειρουργική κλινική. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε "ευχάριστα" νέα και όχι αντιθέτως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...