Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025

Ευχαριστήριο προς τον Σάαντ Αλ Μογράμπι και όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της " χειρουργικής" του Νοσοκομείου Νάουσα;


Εκφράζω τις θερμότερες ευχαριστίες μου προς τον Διευθυντή της Χειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Νάουσας, κ. Σαάντ Αλ Μογράμπι, καθώς και προς όλη την ιατρική και νοσηλευτική ομάδα της κλινικής, για τον άριστο επαγγελματισμό, την επιστημονική τους κατάρτιση και την ανθρώπινη φροντίδα που επέδειξαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας και του χειρουργείου μου.



Η ευγένεια, η προσοχή και το ειλικρινές ενδιαφέρον τους συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχή έκβαση της επέμβασης και στην ταχεία ανάρρωσή μου.



Τους ευχαριστώ από καρδιάς και τους εύχομαι υγεία και δύναμη, ώστε να συνεχίσουν το σπουδαίο τους έργο προς όφελος των ασθενών και της κοινωνίας.



Με εκτίμηση,


Μαρία Κοπάτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...