Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

Θεσσαλονίκη: Καμπάνα 1.500 ευρώ σε πολίτη που άφησε ογκώδη αντικείμενα στο πεζοδρόμιο - Αναζητείται στο πλαίσιο του αυτοφώρου

 


Πρόστιμο 1.500 ευρώ σε κάτοικο για παράνομη απόθεση ογκωδών στο πεζοδρόμιο επί της οδού Παπάφη 150 στην Κάτω Τούμπα βεβαίωσε σήμερα,  χθες Κυριακή, η δημοτική αστυνομία του δήμου Θεσσαλονίκης. Κατ' εφαρμογή της νέας νομοθεσίας για τα ογκώδη, ο πολίτης αναζητείται στο πλαίσιο του Αυτοφώρου και από την Ελληνική Αστυνομία. Αλήθεια, στον δήμο Νάουσας, έχει επιβληθεί ποτέ, ανάλογο πρόστιμο;


voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...