Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

Θεσσαλονίκη: Καμπάνα 1.500 ευρώ σε πολίτη που άφησε ογκώδη αντικείμενα στο πεζοδρόμιο - Αναζητείται στο πλαίσιο του αυτοφώρου

 


Πρόστιμο 1.500 ευρώ σε κάτοικο για παράνομη απόθεση ογκωδών στο πεζοδρόμιο επί της οδού Παπάφη 150 στην Κάτω Τούμπα βεβαίωσε σήμερα,  χθες Κυριακή, η δημοτική αστυνομία του δήμου Θεσσαλονίκης. Κατ' εφαρμογή της νέας νομοθεσίας για τα ογκώδη, ο πολίτης αναζητείται στο πλαίσιο του Αυτοφώρου και από την Ελληνική Αστυνομία. Αλήθεια, στον δήμο Νάουσας, έχει επιβληθεί ποτέ, ανάλογο πρόστιμο;


voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...