Πέμπτη 31 Ιουλίου 2025

Το ερώτημα αναγνώστη μας για την αναβάθμιση του ξενοδοχείου "Βέρμιο" και τα..."αστέρια" του

 


Για αναβάθμιση σε τετράστερο του ξενοδοχείου "Βέρμιο" του Αγίου Νικολάου, έκανε λόγο, στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης. "¨Αφού θέλουμε ποιοτικό τουρισμό, γιατί το ξενοδοχείο θα έχει υποδομές τετράστερου και όχι πεντάστερου;" μας είπε. Σημειώνουμε το ερώτημα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...