Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Ανέλαβε τα καθήκοντα του διοικητή του Νοσοκομείου Νάουσας, ο Ανδρέας Κοτρίδης

 


Στη Μονάδα Νάουσας είχαμε χθες την ανάληψη καθηκόντων του νέου Αναπληρωτή Διοικητή κ. Ανδρέα Κοτρίδη.Με την  μεταβίβαση αρμοδιοτήτων που υπέγραψα ο κ. Κοτρίδης αναλαμβάνει άμεσα και εντάσσεται μ'όλες του τις δυνάμεις στη κοινή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία και την ουσιαστική ενδυνάμωση και αναβάθμιση της Μονάδας Νάουσας στο πλαίσιο του Γενικού Νοσοκομείου Ημαθίας. Καλή δύναμη. Καλή και ευδόκιμη θητεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...