Δευτέρα 19 Μαΐου 2025

Σαν να πηγαίνει η ΚΟ του ΠΑΣΟΚ στην ΚΟ της ΝΔ και να ζητά τον λόγο!

 


Εκδήλωση για τον βιολογικό σταθμό της Βέροιας πραγματοποίησε η παράταξη "Ισχυρός Δήμος" του Κώστα Παλουκίδη στο Μακροχώρι. Και καλά οι δημοτικοί σύμβουλοι του κ. Παλουκίδη και της ελλάσονος μειοψηφίας, όπως ο Θεόφιλος Κορωνάς, αλλά το να παραβρίσκονται αντιδήμαρχοι και στελέχη της δημοτικής αρχής και μάλιστα να λαμβάνουν και τον λόγο, είναι σαν να πηγαίνει ο Νίκος Ανδρουλάκης και η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, στην συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ και ο ο Κυριάκος Μητσοτάκης να του δίνει τον λόγο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...