Ενδεικτική η σύγκριση του κυκλοφοριακού φόρτου στους δρόμους της Νάουσας, σε μελέτη του 2010 και του 2018. Η κίνηση μειώνεται δραματικά και δεν ξέρουμε πόσο...πάτο έχει πιάσει το 2025. Τον μεγαλύτερο πάντως φόρτο δέχεται η Ζαφειράκη, τμήμα της οποίας θα δεχτεί, σύμφωνα με την μελέτη ανάπλασης, διπλή κυκλοφορία, με ότι αυτό συνεπάγεται στο "μπούκωμα" της από αυτοκίνητα που θα παρκάρουν, όπως σήμερα τριπλοσειρά. Ο δρόμος θα χρειαστεί πλήρη αστυνόμευση με έναν τροχονόμο στο τμήμα από την πλατεία Εμπορίου, μέχρι την Cumputer Life. Οψόμεθα επί του...πεδίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου